2012. május 3., csütörtök

Pletykák

- Karczagi Tanár Úr, kérem!
- Parancsoljon!
- Hiányoztam az elmúlt órákról, mert kórházban voltam.
- Jajj, ne mondja! Én is!
- Akkor ezek szerint a Tanár Úr is hiányzott az óráiról?
- Sajnos. Maga melyik kórházban volt?
- Én a Sebészeti klinikán.
- Én pedig az Igazságügyön.
- Elnézést, Tanár Úr, hogyan mondta? 
- Az igazságügyön.
- És ott milyen osztályon?
- A boncoláson feküdtem.
A hallgató hirtelen halál sápadt lett és kis híján elájult, mire kínosan nevetni kezdett.
- Jajj, ijesztgetem itt magát! - szólt a szórakozott professzor. - Maga biztosan nem hallotta!
Azzal a zsebébe nyúlt és átadta a saját gyászjelentését. A hallgató végigolvasta és ijedtében az egyetem előcsarnokába rohant. Ott szembesült a gyászoló tömeggel. Majd elájult.
A Posta csak sajnálatát fejezte ki, hogy nem jutott el időben a gyászjelentés a hallgatóhoz. Még egy ajándékkosarat sem küldtek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése