2013. május 8., szerda

Biztosan van mennyország

 Soha sem értettem azokat az embereket, akik kételkedtek a halál utáni életben. Szent meggyőződéssel citálták a tudományt, hogy nem mérhető semmilyen módon, és nincsen rá semmilyen bizonyíték, hogy bármi is következne a függöny után.
 Én vallásos ember vagyok, mindig is hittem és fogok hinni abban, hogy semminek sincs vége. Tudom, mert elmondták. Régóta gondolkodom azon, hogy miért vagyok biztos ennyire valamiben, amit nem tapasztaltam meg soha. A sokáig keresett válaszom lelkesítően egyszerű: mert van.
 Mert a tudománynak, jobban mondva a természetnek szabályai, törvényei vannak. Egy rendje, ami mindig érvényesül. A fizika legalapvetőbb állítása, hogy az energia örökre megmarad egy zárt rendszerben. Néha látható tömegként - mert minden tömeg valójában energia -, néha pedig hullámként, amit csak érzünk, mint egymást.
 A világ egy zárt rendszer, és mi lehetne nagyobb energia, mint egy emberi/állati/bármilyen élet? Vagyis egy lélek örökre megmarad, mert biztosan van egy olyan hely vagy állapot, ahova a látható tömeg átalakul. Én ezt nevezem mennyországnak vagy túlvilágnak, ahogy tetszik.

Ha valakinek ennél tudományosabb bizonyíték kell, azon én már nem tudok segíteni.

Köszönöm a fényetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése