2012. szeptember 15., szombat

Utazás

- Tudod, felkészületlenül ért az ősz. - kezdtem.
 Tamás anélkül, hogy különösebb érdeklődést mutatott volna, megkérdezte:
- Miért?
- Azt hittem, ilyenkor már Szicíliában leszek - kezdtem - tudod az ösztöndíjjal. Ott most jó meleg lenne! - ábrándoztam el - De talán az a baj, hogy felkészültem már rá, hogy nem itt leszek.
 Picit sem tudtam kizökkenteni a nemtörődőmségéből. Egyszerűen semennyire nem próbált együttérezni, ami csak annyira zavart, mintha madártollal csikiznék a lábámat. Röhögsz,  de ugyanakkor kedved lenne betörölni neki egyet.
- Ha most kimehetnél az imádott Krakkódba, akkor jobb lenne?
- Lehet. - feleltem.
 Rámnézett. Végre legalább úgy nézett ki, mintha érdekelné.
- Hidd el, ha nem lenne ott is éppen ilyen hideg, akkor belülről fáznál. Hiányoznánk. - majd elröhögte magát és folytatta - Szokd meg, hogy itt a helyed!
 Én meg megsértve felszálltam a lyoni gépre, tudva, hogy úgyis hazajövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése